Volgers

dinsdag 6 maart 2018

vasten

Het vasten ging me eigenlijk heel goed af. Toen ik er aan begon, hadden we geen snoep in huis. En ik heb sindsdien ook geen snoep gekocht. Maar dochter gelukkig wel....

Zij had laatst een keelontsteking, en alhoewel ze inmiddels daarvan goed is opgepakt (maar nu wel snipverkouden is), hield ze toch een wat vervelend gevoel in haar keel over.
Dus kocht ze afgelopen week een zakje honingdrop, om zo de keelpijn wat te verzachten.

Zaterdagavond begon mijn keel opeens flink pijn te doen.
Omdat ik helaas al heel wat keren een keelontsteking heb gehad, herken ik het begin daarvan.
Tijd om actie te ondernemen!
Ik heb altijd Trachitol in huis, juist omdat zo'n keelontsteking regelmatig en opeens de kop opsteekt.
Maar daarvan mag je er maar een aantal per dag.
Dus heb ik zondag een aantal honingdropjes opgezogen, om daarmee de keelpijn te verzachten.
En maandag ook nog weer een paar opgezogen.
Tja, het is kiezen tussen een keelontsteking voorkomen, of me aan het voornemen houden geen snoep te nemen tot aan Pasen.
Dan kies ik toch voor het eerste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten