Volgers

vrijdag 23 maart 2018

nieuw haakwerk

Bijna een jaar geleden kocht ik al deze spulletjes in de kringloopwinkel, en elke aankoop bleek het (beetje) geld waard te zijn. Alles is/wordt gebruikt.

Zien jullie die ronde mand, links op de foto?
Daar zit mijn voorraad witte/ecru garens in.
Ik heb alweer een tijdje geen haakwerkje in handen gehad, het laatste wat ik haakte waren de zwarte pannenlappen. En dan begint het te jeuken.
Gisterenavond zat ik lekker te breien aan mijn sjaal, ondertussen bij jullie langs komend om jullie blogs te lezen.
En toen bedacht ik opeens wat ik wilde gaan haken: een kussenhoes, met verschillende steken, en verschillende garens.
Vandaag werkte ik de hele dag, en dochter en ik kwamen pas thuis van onze dagelijkse wandeling toen het al bijna donker was, dus vandaag komt het er niet van, maar in het weekend ga ik eens even de bolletjes garen uit die mand halen, en bepalen welke steken ik wil gaan haken met welke garens.

Ik wens jullie allemaal alvast een heel fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten