Volgers

zaterdag 3 maart 2018

borduren

Donderdagochtend scheen het zonnetje nog, maar 's middags was ze niet meer te zien. Er stond een behoorlijk harde wind, en samen met de lage temperaturen was de gevoelstemperatuur hier ergens rond de 15-20 graden onder nul.
Ik besloot dat het niet verstandig was om een wandelingetje te gaan maken, en bleef lekker binnen bij de kachel, samen met onze poes.
Ach, het heeft ook wel weer wat, vind ik, als je lekker in een warm huis zit, en je hoort de wind om het huis gieren.
Dit lag er op mijn schoot, het borduurwerkje waar ik laatst mee begon.
En zo ongemerkt was het huisje al snel geborduurd. Nu nog de lijntjes borduren, en het eerste borduurtje is klaar!

3 opmerkingen:

  1. Leuk hoor, al echt meer kleur, gezellig borduren :)
    Ja daar is het nu echt weer voor.
    Groetjes en veel handwerkplezier, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, Anita. Misschien morgen de lijntjes borduren? Dan laat ik het uiteraard weer zien.

      Verwijderen
  2. Ja, het was snijdend koud... Vandaag vind ik het wel lekkerder hoor.
    Maar binnen kunnen we het altijd wel gezellig maken met onze hobby's en dat is jou ook heel goed gelukt!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen