Volgers

maandag 19 maart 2018

plannen maken

Door omstandigheden kan ik momenteel niet bij het grootste deel van mijn voorraad bolletjes en wolletjes.
Normaal gesproken plan ik altijd wel wat vooruit. Als ik richting het einde ga van een haak- of breiproject, ben ik in gedachten alweer druk bezig met het plannen maken voor een volgend project.

Ik heb nu de sjaal op de (rondbrei)naald staan. Vandaag letterlijk geen steek gebreid, maar ik denk dat ik de sjaal (over)morgen wel af zal hebben. En dan?
Tja, even geen idee. Morgen ben ik vrij van mijn werk, dan ga ik maar eens kijken in de voorraad waar ik wel bij kan, om te zien wat ik precies heb, en wat ik daarmee kan gaan doen.
Ik heb net even op Ravelry rondgekeken, en weer een paar leuke ideetjes gezien. Genoeg inspiratie!
Tot morgen!

2 opmerkingen:

  1. Prachtig al die kleurtjes, daar krijg je toch een hebberig gevoel van...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he, ik kan daar echt zo van genieten, gewoon het kijken naar al die kleurtjes, al die foto's van voorraden die mensen op het internet plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen