Volgers

donderdag 8 maart 2018

Lief!

Vandaag wil ik jullie 2 lieve dingen laten zien.
Hierboven een schattig knuffeltje, gemaakt door mijn dochter.
Op de Handwerkbeurs kocht ze (ik meen bij Atelier Bep) een pakketje, met alle benodigdheden om dit schatje te maken, inclusief kersenpitvulling.
Wat een lieverdje is het geworden, vinden jullie ook niet?

Het tweede lieve ding wat ik wil laten zien is dit:
In de envelop met kleedjes en kastrandje deed Marthy ook nog wat lieve kaartjes.
Eentje hiervan laat ik jullie hier zien. Met een tekst die me na aan het hart is: op het geluk moet je niet wachten, je moet het tegemoet gaan.
Ik heb op een plankje een metalen emmertje en een vaas staan, in precies dezelfde kleur als het kaartje. Hoe toevallig is dat? En jullie begrijpen dat het kaartje nu tegen het emmertje staat. Zo zie ik het elke keer als ik op de bank ga zitten.
Nogmaals heel hartelijk bedankt Marthy!

3 opmerkingen: