Volgers

zaterdag 15 september 2018

welkoop

Nee. ik heb geen aandelen Welkoop! Maar ik was vanmorgen even op de fiets wat verse boodschapjes gaan halen, en stapte ook even binnen bij Welkoop. Ze zijn uitgeroepen tot beste winkelketen en webshop in de categorie Tuin en Dier, in de categorie Dier zelfs voor de 5e achtereenvolgende keer. En dat werd gevierd! De winkel was feestelijk versierd met ballonnen en elke klant kreeg een lekker stukje taart:
Leuk toch!

Ik vraag me altijd wel af, hoe zo'n verkiezing er aan toe gaat. Ik weet dat klanten met een klantenkaart of die een nieuwsbrief ontvangen van een winkel, via mail benaderd kunnen worden om op die winkel hun stem uit te brengen. Ik heb ook wel eens zo'n mail ontvangen van een winkel.
Maar ik krijg ze niet van elke winkel waar ik een klantenkaart van heb of een nieuwsbrief van ontvang. Als ik zo'n mail van Welkoop had ontvangen, zou ik zeker op ze gestemd hebben, ik vind het een heel prettige winkel.Maar gelukkig hebben ze mijn stem niet nodig gehad!

Krijgen jullie wel eens mails met het verzoek op een bepaalde winkel te stemmen? En doen jullie dat dan ook?

7 opmerkingen:

  1. Nee, ik krijg dergelijke mails nooit. Maar ik wil ook nooit een klantenkaart waarbij ze m'n naam of email moeten weten...
    Welkoop is inderdaad een fijne zaak, wij komen er ook regelmatig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ken mensen die een apart email-adres hebben, wat ze alleen maar gebruiken voor winkels e.d., om zo te voorkomen dat ze belangrijke mails over het hoofd zien door de vele reclame-mails. Ik heb zelf maar een paar klantenkaarten, en van die paar winkels ontvang ik ook graag aanbiedingen.

      Verwijderen
  2. Ik kom graag in de Welkoop in Nederland. Hier in Frankrijk hebben we de GammVert, ook zoiets. Heerlijke winkels.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het ook een heerlijke winkel, loop er altijd graag een rondje (terwijl ik bij de meeste winkels rechtstreeks loop naar wat ik nodig heb)

      Verwijderen
  3. Ik was vanmiddag bij de Welkoop, maar geen feestje hier.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat apart, het is toch een landelijke prijs, dus ik verwachtte dat elk filiaal dit wel zou vieren. Zal afhankelijk zijn van de filiaal-manager denk ik.

      Verwijderen
  4. geen welkoop hier in de buurt.. dus ik zou het niet weten of het een leuke/goede winkel is!

    BeantwoordenVerwijderen