Volgers

maandag 24 december 2018

nog wat bolletjes garen

Oeps, ik liet jullie gisteren mijn nieuwe sokkenwolletjes zien, maar dat waren alleen de grote, meerkleurige bollen (van 100 gram per stuk). Ik kocht ook nog 5 bolletjes sokkenwol van elk 50 gram, in rood en ecru; Meilenweit en Zareska Maris, prima kwaliteit sokkenwol.
Nog geen idee hoe ik ze ga gebruiken, ik zou er natuurlijk gestreepte sokken van kunnen breien, maar het rode garen heeft exact dezelfde kleur als het rood in de grote, nieuwe bol, helemaal links op de foto:
Het rode garen zou ik dus ook prima kunnen combineren, door de tenen, hielen en boorden in rood te breien, en de rest met het bonte garen. Hoe dan ook, dit zijn 9 bollen sokkenwol die heel goed van pas gaan komen, voor de helft van hun normale prijs.
Ik ben er blij mee!

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk he, van die nieuwe bolletjes wol. Ik kan er altijd erg van genieten. Zo kom je de kerstdagen wel door.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, van die nieuwe bolletjes kan ik altijd heel erg genieten. Ze blijven meestal eerst een tijdje liggen, gewoon om ervan te genieten, en goed te bedenken wat ik er mee wil gaan doen.
      De kerstdagen zullen lekker relaxt zijn, dan zal er vast wel tijd zijn voor hier en daar een steekje.
      Fijne Kerstdagen!

      Verwijderen