Volgers

donderdag 20 december 2018

kerstpakket

Krijgen jullie een kerstpakket op je werk? Ik kreeg vandaag mijn pakket. Leuk hoor, wat zoute snacks,

een fles H2O met poeder zodat je er ice-tea van kunt maken, en 2 mooie glazen daarbij.
Verder nog een fles met daarin lichtjes
en een tapas-schaaltje.
Ja, ik zag even niet de link met de rest van het pakket, maar dat deert niets.
Het gaat om het idee, vind ik. Een stukje waardering voor de inzet van het afgelopen jaar.

Toen ik kind was, kreeg mijn vader altijd een grote kalkoen. Alle zakenrelaties kregen die ook, en zo reed mijn vader dan voor de Kerst langs die relaties om kalkoenen of te geven. Ik geloof niet dat ze gekoeld/bevroren waren, dus nu terugkijkend vraag ik me wel af of dat nu allemaal zo hygienisch was, maar we smulden elke Kerst van de kalkoen, en werden er nooit ziek van, dus het zal wel goed zijn gegaan met dat vervoer.

Elk jaar staan wij met ons bedrijf op een Kerstmarkt, die wordt gehouden voor het personeel van een grote school in onze stad. Het personeel krijgt bonnen, die ze kunnen besteden bij de diverse bedrijven die op die markt staan. Heel divers aanbod, zodat er voor elk wat wils is. Ik vind dat wel een erg leuk invulling van een kerstpakket geven.

15 opmerkingen:

  1. Jammer geen kerstpakket meer. Het bedrijf waar ik werkte is overgenomen en daardoor is er veel veranderd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kreeg jij dan nog altijd een kerstpakket van je vroegere werkgever? Dat was leuk! Tja, een overname gaat meestal gepaard met veranderingen, en die zijn lang niet altijd een verbetering.

      Verwijderen
  2. Ik ga er vandaag om. Een paar weken geleden moesten wij op internet al een cadeau uitzoeken. Ik heb gekozen voor een ontbijt en daar krijg ik dan vandaag de bon van zodat ik daarmee een afspraak kan maken wanneer dat ontbijt bezorgd wordt. Verder was er onder andere keuze uit boeken, pakketten van rituals of een traditioneel kerstpakket.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind dat wel leuk hoor, dat je zelf kunt kiezen uit een aantal dingen.

      Verwijderen
  3. Altijd leuk om een cadeautje voor Kerst te krijgen van je werk!

    nicole@huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aangezien ik al lang niet meer werk krijg ik meestal geen kerstpakket.
    Maar mijn cadeautje van dit jaar is niet te overtreffen. 😁😁😁

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een mooier cadeau kon je niet wensen! Veel geluk en geniet ervan!

      Verwijderen
  5. Ik heb voor bonnen gekozen, en hoewel mijn man al een paar jaar met pensioen is krijgt hij nog steeds een kerstpakket. Toevallig zat daar ook zo'n fles met lampjes in. Gezellig hé :) Hele fijne en gezellig kerstdagen. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je man nog steeds een kerstpakket krijgt. En wat voor bonnen kon jij kiezen, cadeaubonnen van een bepaalde winkel of zo? Altijd fijn, kun je zelf kiezen wat je er graag voor wilt.
      Jij ook hele fijne dagen gewenst!

      Verwijderen
  6. Mijn man kreeg een verrassings kerstpakket. Maar echt heel vreemd. Van alles wat. Geen samenhang en het leek wel een sample doos. Een pwrsoonszakjes chips, pakjes sap van 200 ml, een losse mars er in ect. Ach ja.. . Ik kreeg een gezellige doos met allemaal producten door cliënten zelf gemaakt. Echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat pakket van je man klinkt wel wat apart ja, maar dat van jou klinkt juist weer ontzettend leuk!

      Verwijderen
  7. toen ik werkte nog nooit een kerstpakket gehad en nu alweer een poos thuis dus ook geen pakket.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. die schaaltjes lijken me voor de zoutjes die in het pakket zaten !!!

      Verwijderen
  8. Nooit een kerstpakket gehad? Goh, ik dacht dat iedereen dat wel kreeg. Dat schaaltje is echt te klein voor de zoutjes, er kunnen misschien 2 zoutjes per vakje in, haha. Maar geeft niks, komt heus wel van pas een keertje.

    BeantwoordenVerwijderen