Volgers

woensdag 12 januari 2022

12/01/2022 de wolwinder ontvangen van Creamijn

Terwijl ik gisteren mijn blogje zat te typen, belde de postbode aan met mijn pakketje.
Ik probeer zoveel mogelijk lokaal te kopen, wil graag de lokale ondernemers ondersteunen in deze lastige tijd, en ook een beetje proberen mijn voetstap-op-aarde te beperken. Maar de wolwinder die ik wilde, was in de wijde omgeving nergens op voorraad. Toen mijn zoektocht maar wat vergroot, en uiteindelijk vond ik creamijn.

Die naam kende ik wel, voor zover ik weet een bedrijf dat vooral katoen voor amigurumi knuffels verkoopt. Maar zij hadden nog 3 wolwinders op voorraad, dus heb ik daar besteld (als het niet lokaal kan, dan maar landelijk, liever dan uit verweggistan).

De doos zat keurig verpakt, maar het was een doos in een doos, kan sowieso weinig mee mis gaan. De doos was gelukkig niet opgevuld met van die plastic wormen. En heel handig was de onderkant aan 1 kant wat omhoog gezet, zodat de doos ook niet kon schuiven in de andere doos.

Ik had bij de reviews al gelezen, dat ze bij elke bestelling een cadeautje doen. Niet nodig, maar wel leuk. Dit zat er bij mij in:

Een schrijfblokje, en wat decoratiespul, wat je bijvoorbeeld kunt gebruiken bij bullet journals (als de hobbykamer klaar is, wil ik dat wel weer gaan oppakken, dus komt goed van pas). Bij een bestelling boven 10 euro mag je ook een patroontje in je winkelwagentje doen, dat je dan gratis krijgt meegestuurd. Doordat ik via google op hun site was gekomen, had ik dat helemaal niet gezien, ontdekte het pas een dag later toen ik hun site nog eens beter bekeek. Ach, kon er niet mee zitten, maar kijk, ze hebben hem er toch gewoon bij gedaan:

Mijn eerste indruk van Creamijn is positief. Hoe ik over de wolwinder denk? Die ga ik vandaag uitproberen. Het laminaat ligt, de kasten staan bijna allemaal op hun plek, dus vandaag een heerlijk dagje spelen, alles een plekje geven en wol op cakes winden 🌞
Fijne dag allemaal!



8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke site/winkel is dat! ik heb hem meteen maar even opgeslagen.
    Wel ben ik ook meer om van de plaatselijke winkelier te bestellen, maar die is niet zo erg plaatselijk (nog wel bereikbaar).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier wel plaatselijke winkels, maar geen van hen die het verkoopt. Ik kende de naam van de site wel, maar omdat ik dacht dat ze vooral katoen verkopen en ik dat niet gebruik, had ik de site nooit bezocht.

      Verwijderen
  2. Dat is nog eens extra verwend worden en dat is altijd leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind een cadeautje erbij altijd leuk. Ik ben benieuwd hoe je wolwinder gaat bevallen.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je er dan iets bij krijgt dat je niet gebruikt en niemand een plezier mee kan doen, vind ik zo'n cadeautje wel jammer, is toch vaak van plastic, en daar hebben we genoeg soep van.
      De wolwinder bevalt prima, blogje volgt nog 🥰

      Verwijderen
  4. Ik heb deze wolwinder al een jaar of veertig schat ik (oei wat klinkt ik zo oud) en hij bevalt nog steeds prima.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik kan al zo'n 50 jaar breien, he wat, dat kan niet, ik ben pas 35 (denk ik soms 🤣). Mijn moeder heeft mij vroeger keurig geleerd hoe je bolletjes maakt van garen, met je vingers ertussen, zodat het garen niet te strak wordt opgewonden en z'n rek verliest. Maar mens, wat zijn deze cakes een verbetering!

      Verwijderen