Volgers

dinsdag 30 januari 2018

voorjaar in mijn bol?

Toen het laatst zo hard stormde, waren er heel veel bladeren onze tuin ingewaaid.
In de hoek bij ons tuinhuisje hebben we een rekje staan, met daarop potten met planten. 
Een foto van afgelopen zomer:
Maar nu zijn de potten leeg, en staan ze op z'n kop op het rek (zo kan er geen water in blijven staan waardoor de potten kapot kunnen vriezen)
Vanmorgen scheen heel even het zonnetje, en toen ik mijn huisje weer netjes aan kant had, besloot ik om buiten aan de slag te gaan. Er lagen door die storm ontzettend veel bladeren onder en om het rek.
Oeps, ik was alweer begonnen voordat ik er aan dacht dat ik geen "voor"-foto had gemaakt.
Nou ja, jullie zien zo ook wel dat er heel wat blad lag.

Dus alles van z'n plaats gehaald, schoongeveegd, en weer netjes terug op z'n plaats.
Het kriebelt wel een beetje om er leuke plantjes in te gaan zetten, maar dat is natuurlijk onzin.
Het is pas eind januari, al ziet het er niet naar uit, we kunnen nog best winterweer gaan krijgen.

De achtergrond van mijn blog is een foto die ik vorig jaar januari nam. Her en der zie ik op blogs al voorjaars-achtergronden verschijnen. Maar ik verheug me op de Olympische Winter Spelen, en heb helemaal geen zin om de winter over te slaan.
Dus voorlopig blijft die foto nog staan, en blijven mijn potjes buiten onderste boven staan wachten op het voorjaar.

3 opmerkingen:

  1. Weer netjes hoor 👍🏻 misschien wat bolletjes tijdens een aanbieding, maar de andere planten, ja daarvoor is het echt te vroeg. Fijne avond, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dank je! Ja, bolletjes heb ik hier zelfs liggen, dus dat is misschien nog wel een ideetje! Jij ook een fijne avond!

      Verwijderen
  2. Het was gisteren zo lekker weer! Totaal anders dan vandaag. Maar het hoekje ziet er nu ook weer netjes en fris uit. Een stilleven van potjes is ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen