Volgers

zondag 8 juli 2018

omslagdoek

Oeps, kom er net achter dat ik jullie helemaal nog geen foto's van de omslagdoek heb laten zien, nadat ik hem geblockt had.
Hoe doe ik dat nu, als ik geen model bij de hand heb?
Zo dan maar. Dit hek staat langs het beekje wat over de camping loopt. De paal kan mooi dienen als nek. Hebben jullie toch een beeld van hoe het er uit ziet.

Iedereen een fijne zondag gewenst! Ik zit nu lekker buiten, maar het zonnetje verdwijnt steeds achter de wolken. Vanmiddag 2e etappe TdF kijken, met een handwerkje op schoot. Lekker ontspannen!

2 opmerkingen:

  1. Nou, hij ziet er lekker warm uit! Vanavond vind ik het best fris, dus wie weet kun je je omslagdoek wel om...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die is leuk geworden hoor... komt heus wel van pas over een poosje

    BeantwoordenVerwijderen