Volgers

woensdag 28 november 2018

enerverende dag nummer 2

Zoals ik gisteren al schreef, zou vandaag opnieuw een enerverende dag worden.

Al om kwart voor 7 zat ik in de bus, op weg naar mijn geboortestad, Rotterdam.
Nee, niet om gezellig te winkelen of zo, vandaag was de (eerste) rechtszitting over de echtscheiding, en alles wat daarbij komt kijken.

Ik ga er inhoudelijk niet op in, dat mijn blog wordt gelezen door de wederpartij wist ik al wel, dat het zelfs het noemen waard zou zijn bij de rechtbank, verbazingwekkend!

Om half 5 was ik weer thuis, nu maar afwachten of de afspraken worden nageleefd.

Fijne avond allemaal!

Bladzijde in mijn bullet journal deze week:

14 opmerkingen:

  1. Oooo, zo'n soort enerverende dag... Tjonge, die kon er ook nog wel achteraan. Nee, we gaan er maar niet op in. Ik hoop echt dat alles nu geregeld gaat worden zodat je weer echt verder kan met je leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hou het op de vlakte, Big Brother ligt altijd op de loer. Sterkte ermee!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach ach wat een dag weer!
    Ik hoop dat er wat meer rust komt.
    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou, die rust zal er niet komen, zolang de woning niet is verkocht en de echtscheiding is uitgesproken, maar ik sta er zelf van te kijken hoe sterk ik ben. Ik denk dat je gerust een zenuw-inzinking kunt krijgen door de situatie (waar jullie maar een klein stukje van weten) maar nee dus, ik leef mijn eigen leven en sta zo sterk in mijn schoenen dat ik mijzelf er soms over verbaas. Eigenlijk ben ik gewoon weer de oude Anja aan het worden, die ik was voor ik deze relatie inging.

      Verwijderen
    2. En dat je dat beseft is denk ik het aller aller aller belangrijkste.

      Verwijderen
  4. Veel sterkte ermee. Hopelijk kunnen jullie er op een goede manier uitkomen. Ik snap dat je er niet meer over kwijt wilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat goed van je dat je vooruit kan kijken. Maar makkelijk zal het allemaal niet zijn, sterkte ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. sterkte anja.. en dat het maar vlug voorbij mag zijn en je weer gewoon je leven mag leiden zoals jij het wil!

    BeantwoordenVerwijderen