Volgers

vrijdag 9 november 2018

hobbii garens

Eerder deze week deed ik een rondje bij jullie blogs. Ik las op het blog van Hilde over Hobbii garens. Ik had er nog nooit van gehoord, maar het resultaat zag er prachtig uit.
Het volgende blog dat ik las was dat van Froukje. En ook zij schreef over dit garen. Ze mag het zelfs testen!
Ik ging eens kijken op de website. Nou, dat ziet er niet verkeerd uit. Ze hebben heel veel garens, ik keek eens naar de sokkengarens, en jongens, dat zijn leuke prijsjes!
Maar ja, is het ook een beetje kwaliteit?
De samenstellingen zien er prima uit.
Heeft iemand van jullie al eens gewerkt met garen van dit merk?
En hoe zijn jullie ervaringen?
Ik hoor het graag, en wens jullie allemaal alvast een heel fijn weekend!

5 opmerkingen:

  1. Ik ken ze van facebook.
    Heb het garen nog niet geprobeerd.
    Ben afgehaakt toen ik minstens 5 mails per dag van ze in mijn mailbox kreeg.
    Dat had nog heel wat voeten in de aarde omdat ze blijkbaar meerdere mailadressen gebruiken.
    Uitermate irritant.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei, dat klinkt niet best. Hm, nu zit ik niet op Facebook, dat scheelt.

      Verwijderen
    2. ik heb het over E-mails.
      Zodra ze je mailadres hebben raak je overstroomd.

      Verwijderen
  2. ik heb diverse garens besteld en gebruikt bij hobbii.. en inderdaad de bijna agressieve vorm van je met emails bestoken met aanbiedingen is heel erg irritant.. en meestal is het de gewone prijs ipv een aanbieding.. ik heb ook 2 bollen sokkengaren besteld bij hen..black friday. is prima garen, wel net een tikkie dunner dan wat ik normaal gebruik, maar dat was invecta ook. de andere sokkenwol, die ik daar eerder besteld had... zo'n verrassingspakket... heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar dat ziet er prima uit en ietsje dikker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag het ook langskomen bij andere bloggers... Meestal bestel ik geen garen online en nu ik de reacties hierboven heb gelezen, ga ik dit zeker niet doen bij Hobbii...

    BeantwoordenVerwijderen