Volgers

maandag 14 mei 2018

ik werd verwend!

Gisteren was het moederdag, en wat werd ik verwend!
Had er zelf niet zo bij stil gestaan, mijn moeder is overleden en ik vind het zelf niet nodig om deze dag speciaal te vieren, ik geniet er elke dag weer van dat ik moeder mag zijn van mijn lieve dochter!

Maar zij vindt dat zo'n dag niet ongemerkt voorbij mag gaan.
En dus werd ik verwend!
Ik kreeg 2 pakjes in handen, het eerste pakje bevatte heel erg leuke spulletjes:



Heerlijk, daar kan ik lekker mee aan de slag. Fijn als je dochter je zo goed kent en precies weet wat je leuk vindt!

En dat bleek eens te meer, bij het uitpakken van het tweede pakje. We zullen nog wel een tijd moeten blijven wonen in ons vakantiehuisje, maar er komt een dag dat we naar een eigen woning kunnen verhuizen, en daarvoor maakte ze dit:
(ik heb nog even getwijfeld of ik het hier zou laten zien, omdat onze namen er op staan, maar het is te leuk om niet te laten zien)

Ik heb het gisteren gelijk al een plaatsje gegeven aan de gevel van ons vakantiehuisje, ik ben er zo ontzettend blij mee!!!!
(en tegelijkertijd is het dan weer zo confronterend dat ik tranen in mijn ogen kreeg, nu ook weer, want wat was het me veel waard geweest als er nog een naam bij had gestaan! Ik weet dat ik alles heb gedaan wat mogelijk is en dat ik de enig juiste beslissing heb genomen, maar dat betekent niet dat het me geen pijn doet).

4 opmerkingen:

  1. Achhhh...wat verdrietig zeg....zo begrijpelijk...liefs Ria x 💜

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het super van je dochter! En je verdient het ook, want ik denk dat je hart op de juiste plek zit...
    Gave spulletjes kreeg je, daar kun je nog lekker een tijd van nagenieten! En dat bordje vind ik helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, net een verhaaltje geschreven over de juridische ellende die loopt, lees ik deze lieve reactie van jou, gelijk traantjes in m'n ogen. Yep, dat hartje zit wel op de juiste plek, het doet alleen zo af en toe een beetje zeer...

      Verwijderen