Volgers

maandag 17 december 2018

groene sokken

Eindelijk was er genoeg daglicht, om de sokken voor mijn dochter op de foto te zetten.
Het patroon is Inguz, als je op de naam klikt vind je de link naar het gratis patroon op Ravelry.
Ik vond het erg leuk om ze te breien, en het garen breide ook erg prettig.
Er loopt een leuke kabel over de sokken,
En omdat die niet over het midden loopt maar aan de zijkant, heeft dit paar sokken dus echt een linker- en een rechtersok.
Alle moeite van het zoeken naar precies eenzelfde kleurverloop absoluut waard!
Mooi op tijd klaar, nu de winter lijkt te zijn begonnen. Ik zette ze gisteren op de foto, in de sneeuw.
's Morgens bij het opstaan lag er al een aardige laag sneeuw, in de loop van de middag viel er af en toe nog wat bij. Maar 's avonds ging de temperatuur omhoog (de nacht was warmer dan de dag!), en alle sneeuw is alweer weggesmolten.
Fijne dag allemaal!

6 opmerkingen:

  1. Bij ons ook.
    Maar het was wel even heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik vind zo'n witte wereld altijd weer betoverend mooi!

      Verwijderen
  2. Ze zijn mooi geworden en die kabel erin geeft een leuk effect.
    Hier is er geen sneeuw gevallen. In Parijs ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo'n klein landje en dan zo'n verschil in geen sneeuw of best een flink pak sneeuw verbaast me altijd weer. Parijs was aanvankelijk zonnig zag ik, en jullie hebben het ook zaterdag en zondag nog getroffen met het weer.

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Ze deed ze gisteren met tegenzin in de was, want ze dragen zo fijn dat ze ze wel elke dag aan wilde, zei ze. Kijk, dat is nog eens een leuk compliment!

      Verwijderen