Volgers

maandag 10 december 2018

een haakwerkje gebruiken voor een ander doel

Komt dit jullie nog bekend voor? Ergens dit voorjaar pakte ik wat restjes garen in ecru/beige bij elkaar, zocht een paar leuke haaksteken uit, en begon aan een kussenhoes.
De restjes bleken niet toereikend te zijn, en het haakwerk verdween in een kast. Wachtend op nieuwe restjes om het werkje af te haken.

Nu heb ik op het tafeltje dat naast de bank staat een grote, glazen vaas staan.
 Daarin bewaar ik mijn bullet journal, pennen, lineaal, centimeter, kortom van alles wat handig is om bij de hand te hebben, maar wat nou niet noodzakelijk in het zicht hoeft te liggen.
In een kleine ruimte moet je daar echt op bedacht zijn, het geeft al heel snel een druk en vol gevoel.

Gisterenavond bedacht ik me opeens dat ik die lap, die ik nog had liggen, eens om die vaas zou passen. Nou, alsof ik het ervoor gem(h)aakt heb!
De vaas heeft een jasje gekregen, en dat ziet er een stuk beter uit!

7 opmerkingen:

  1. Dat is leuk en je spulletjes zijn zo nog minder te zien. Goed opgelost!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi geworden. En inderdaad oogt het wat rustiger als je niet alle rommeltjes direct ziet zitten. Leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou inderdaad, zeker in een kleine ruimte lijkt het al gauw rommelig te zijn en vol te staan.

      Verwijderen
  3. ahhhh das een heel goede bestemming !!!

    BeantwoordenVerwijderen