Volgers

zondag 9 december 2018

agenda

We gingen gisteren niet helemaal voor niets naar de stad hoor. Naast laarzen waren er nog wat andere zaken die we nodig hadden. Zo kon ik mooi op zoek naar een nieuwe agenda.

Ik vind het wel prettig om een papieren agenda te hebben. Zo heb ik altijd mijn werkrooster bij me (die is namelijk elke week anders).
Als ik mijn vitamine B12 prik haal, maken we altijd gelijk een afspraak voor de volgende keer. En dan is een agenda bij de hand toch wel handig.
Maar omdat ik hem dus altijd bij me wil hebben in mijn handtas, wil ik dat het een klein en licht dingetje is.

Vorig jaar vond ik er eentje bij de A.ction, maar dit jaar hebben ze blijkbaar niet meer die kleine agenda's in het assortiment. Bij Bo.ekenvoordeel slaagde ik wel. Dit is hem:
Handzaam maatje (10½ x 7½cm).
Precies hetzelfde formaat als wat ik dit jaar had:
Gebruiken jullie nog een papieren agenda? Of doe je alles op je mobiel?

5 opmerkingen:

  1. Ik zet alles in mijn telefoon, die heb ik namelijk altijd mee. In de keuken hebben we een kalender hangen waar alle afspraken ook op geschreven worden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan het ook allemaal in mijn telefoon zetten, maar dan 1 of andere manier vind ik dat toch niet zo handig als een agenda (is waarschijnlijk gewoon een kwestie van wennen...).

      Verwijderen
    2. Ik heb ook liever een papieren hoor.

      Verwijderen
  2. Ik gebruik met heel veel voordeel de agenda in mijn mobiel, het duurde even voor ik daaraan was gewent. Maar nu wil ik niet anders meer en ga graag met de tijd mee. Maar hij is erg leuk! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja hoor ook hier een agenda die gewoon naast mijn vaste plekje ligt en waar alle doktersafspraken en verjaardagen en uitgaans data in geschreven worden en kijk ik elke zondag wat ik voor afspraken heb de komende week

    BeantwoordenVerwijderen