Volgers

donderdag 14 juni 2018

regenboog

Ik had jullie nog beloofd om wat betere foto's te laten zien van het vliegengordijn.
Deze foto's heb ik gemaakt terwijl ik buiten stond. Zo kun je de kleuren veel beter zien. Het vliegengordijn is iets breder dan wat jullie nu kunnen zien, want het loopt aan beide kanten door tot voor de deurpost. Links nog donkerblauwe strengen en rechts van roze naar rood.

Het is een vrolijk vliegengordijn geworden, praktisch (er is nog geen vlieg doorheen gevlogen!), lekker wat restjes garen opgemaakt, en knoopjes. Het heeft me geen cent gekocht!

2 opmerkingen:

  1. wow.. ook alweer klaar.. wat ben je toch snel.
    het lijkt of er bij mij maar geen einde wil komen aan de projecten waar ik mee bezig ben. ik heb al een week of wat echt niks af.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, ik vond mezelf juist helemaal niet productief, 2 weken of zoiets weinig om te laten zien, omdat ik elke avond een paar slingers voor het vliegengordijn punnikte, en dat was wat saai om te laten zien. Maar weet je, handwerken is voor mij ontspanning, en dat kan ik best goed gebruiken!

      Verwijderen