Volgers

maandag 18 juni 2018

mijn haakwerk

Zaterdagavond heb ik wat gehaakt aan de shawl/omslagdoek of wat het ook wordt, haha.
Geen patroon, gewoon mijn eigen idee volgen.
En dan kan het dus gebeuren dat je, als je het de volgende ochtend ziet liggen, bedenkt dat het niet naar je zin wordt.
Ik was aan 1 kant gaan afronden, maar dat beviel met niet.
Een heel eind uittrekken dus.
Oeps, bijna vergeten een foto te maken! Nog net voor ik de laatste toeren uithaalde bedacht ik me dat ik geen foto had gemaakt.
Nou, jullie zien nog net dat ik de bocht omging.
Is nu helemaal uitgetrokken, en ik ben gisterenavond weer vrolijk verder gaan haken.
We zien wel wat het gaat worden!

2 opmerkingen:

  1. Zo helemaal zonder patroon? Ik ben benieuwd want dat is iets dat ik niet zo snel doe. Mijn patroontje was super makkelijk. Ik kan het je aanbevelen maar misschien vind je de steek niet mooi?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja wel, ik vind de steek die je gebruikte heel mooi, de hele omslagdoek is prachtig geworden, maar ik heb al een paar van dit soort modellen met een soortgelijke steek, en wil gewoon weer eens iets anders maken, andere steek en ander model.
      Maar als het uiteindelijk niet naar mijn zin blijkt te zijn, haal ik het ook net zo makkelijk weer uit om iets anders ervan te maken. Heb ik gewoon 2 keer lol van hetzelfde garen, haha.

      Verwijderen