Volgers

zaterdag 6 oktober 2018

Las Vegas shawltje eindelijk af

Al een paar keer liet ik jullie zien, wat ik maakte van een bol Las Vegas sokkengaren.


Ik trok het ook al een paar keer weer uit, omdat het toch niet naar mijn zin was.
Maar van de week was het zover:
Het shawltje was af, en werd opgespannen (geblockt zoals men dat tegenwoordig in goed Nederlands noemt).
En zie hier het eindresultaat:
Fijn shawltje om om te slaan, als ik een koude nek krijg.

De oplettende lezer heeft eerder deze week al kunnen zien dat er nog een klein beetje garen over bleef. Daar maakte ik een pompoentje van, zodat er niet ten eeuwige dagen een klein restje zou blijven rondslingeren. Zie je hem? Daar aan de linkerkant.
 Hier lag er een oranje pompoentje half overheen, en een eikeltje lag er bovenop.
Zo ziet 'ie eruit:
Dit bolletje sokkenwol heeft me wat kopzorgen gegeven. Door het glitterdraadje dat er doorheen zit, leuk het me minder prettig voor sokken (mijn gevoelige voeten zouden zo'n schuurdraadje echt wel voelen). De kleuren passen helemaal bij mij, maar ja, wat doe je met maar 1 bol, en geen bijpassend effen garen? Fijn dat het nu een goede bestemming heeft gekregen, ik denk dat ik dit vaak zal dragen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten