Volgers

vrijdag 2 februari 2018

warme truien dag

Vandaag, vrijdag 02 februari 2018, is het warme truien dag.
Heb jij daar al eens van gehoord? En doe je er ook aan mee?
Via deze link kom je op de informatie-site over deze dag.
De dag wordt alweer voor de 12e keer georganiseerd.

Je kunt heel eenvoudig mee doen. Trek een lekker warme trui aan, zet je kachel 1 graad lager en bespaar daarmee maar liefst 6% CO2 uitstoot!
Er staat heel veel informatie op de site, en zo is er ook een hele pagina met gratis patronen voor warme truien, voor dames, heren en kinderen. Voor vandaag te laat als je die nu op de naalden gaat zetten, maar je mag natuurlijk elke dag een lekker warme trui aantrekken en de verwarming een graadje lager zetten!

Ik wens iedereen een fijne, warme dag!


2 opmerkingen:

  1. Ja, op school deden we er ook altijd aan mee. Vanmorgen zei ik het hier thuis tegen DH en zoon, maar ze zeiden allebei 'als je het maar uit je hoofd laat...' Tja, het zijn koukleumen hè..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe er niet aan mee.
    Omdat ik het altijd al doe.
    En omdat ik één zo'n dagje ook een beetje onzin vind.

    Vroeger stond de verwarming altijd op 21-22°.
    Maar ik heb het stapje voor stapje afgebouwd.
    Nu staat ie 's nachts op 15.
    Gaat ie 's ochtends naar 16, en 's middags, als de zon uit de kamer weg is, naar 17, en 's avonds op 18.
    En koud heb ik het absoluut niet.

    BeantwoordenVerwijderen