Volgers

zaterdag 3 februari 2018

even wat anders

Vandaag heb ik niets te laten zien op handwerkgebied.
Want ik ben op pad geweest met mijn dochter, en had vooral een uitzicht als hierboven.
We zijn namelijk auto's gaan bekijken.
Ze heeft een nieuwe (nou ja, andere tweedehands) auto nodig want de auto die ze heeft heeft wat dure reparaties nodig om door de APK te komen, en dat is dat autootje gewoon niet meer waard.

Leuk hoor, we hadden natuurlijk ons goed voorbereid, auto's uitgezocht die haar wel wat leken, en een route bedacht om zoveel mogelijk auto's te kunnen bekijken.
Aanstaande dinsdag nog een proefrit maken, en dan denk ik dat ze haar auto wel heeft gevonden.

Vanavond houden we lekker een rustig avondje op de bank. Want je wordt toch best wel gaar van zo'n dag. We volgen dit jaar (voor het eerst) Wie is de Mol? Jullie ook? We zijn niet zulke tv-kijkers, kwamen er dan ook pas in bij aflevering 2 maar hebben aflevering 1 later terug gekeken.

Uiteraard zal ik best een brei- of haakwerkje in de handen hebben, maar daar zien jullie dan later deze week het resultaat wel van.

Allemaal een fijne avond en een goede zondag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten