Volgers

dinsdag 13 februari 2018

pannenlappen

Ja, het zat er wel in hè, een nieuw paar pannenlappen. Gehaakt in de wafelsteek.
In november breide ik een truitje voor onze poes, en daarvoor had ik 2 bollen zwarte Royal garen van Zeeman gekocht. Daar was nog veel van over, en dat gebruikte ik voor deze pannenlappen.
 Ze zijn lekker groot geworden, 22x22 cm, die kan ik royaal over de pannen doen zodat ik mijn handen niet verbrand. Ik haakte ze met haaknaald no. 4.

Het haakt lekker weg, die wafelsteek. Ik heb zondagavond de ene pannenlap gehaakt, en gisterenavond de andere. Net buiten in het zonnetje foto's kunnen maken, ook wel eens fijn voor de verandering!

Ik bof, vandaag een vrije dag, vanochtend alle huishoudelijke taken al gedaan, straks ga ik maar eens een lekkere wandeling maken, wat vitamientjes binnen halen.

Fijne, zonnige dag allemaal!

1 opmerking:

  1. Ja, die steek is ideaal voor pannenlappen! Ik heb ze ook ooit eens gemaakt, maar dan met beige van Royal. En weet je dat ik ze nooit gebruik... Hèel soms als onderzetter. Maar jij gaat natuurlijk verstandiger doen..
    Lekker zo'n vrije dag en zo te lezen heb je hem ook goed besteed!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen