Volgers

woensdag 1 augustus 2018

de kop is er af

De kop is er af. Nee,ik heb het niet over de nieuwe maand, maar over de deken. Ik besloot om te beginnen met het rood/zwart gemeleerde garen waar ik meer dan een kilo van heb. En dan kleurtjes afwisselen.
Ik pakte als eerste een rood garen. En die combi bevalt me in ieder geval:
En zo bedenk ik dan hoe het verder gaat.
Ik houd niet zo van erg bont of van willekeurig, dus zomaar iedere keer een ander bolletje pakken zonder enig denkwerk vooraf of enige structuur, is gewoon niks voor mij. Ook al is het "maar" een dekentje voor in de auto.
Ik denk nu (maar dat kan zomaar weer veranderen) dat ik eerst de rode bolletjes stuk voor stuk ga opmaken, en dan pas verder naar een volgende kleur.
Ik houd jullie op de hoogte!

6 opmerkingen:

  1. Hoi Anja,
    Volgens mij wordt ie prachtig, mooie warme kleuren

    Succes
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, ja die eerste 2 kleuren bevallen me in ieder geval goed.

      Verwijderen
  2. Mooi, het begin is er, mijn handen beginnen ook te jeuken ;)
    Veel haakplezier aan je deken, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Anita, dank je wel, dat plezier zal ik er zeker aan beleven!

      Verwijderen
  3. knap dat je nu al begint aan een deken.. daar is het me nog veel te warm voor.. ik haak nog steeds met katoen en aan niemandalletjes ..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben een enorme koukleum! Op dit moment zit de zon achter wolken en waait het best hard, tja, ik zit dus alweer met een vest aan!

      Verwijderen