Volgers

maandag 27 augustus 2018

de deken is klaar

De deken die ik aan het haken was, is klaar. Mooi op tijd, want hij is bedoeld voor op de achterbank van mijn auto. Het onderste deel wat breder gehouden, omdat de zitting wat breder is dan de rug.
De kleuren zien er heel anders uit hier op de foto's, in het "echt" verlopen de kleuren van donkergroen naar lichtgroen naar lichtblauw, naar donkerblauw, naar grijs.
En de hoofdkleur is bordeauxrood/zwart gemeleerd garen.
De oplettende lezer heeft vast al gezien, dat ik ergens in het blauwe deel 2 gaten maakte. Waarom?
Nou kijk, hier ligt de deken op de achterbank:
En door die gaten steken die dingen waar je je veiligheidsgordels in steekt.
De deken blijft bovenaan prima op z'n plek liggen, ik heb hem een stukje over de rugleuning laten doorlopen, en de voetjes van de hoofdsteunen steken door de deken heen (gewoon in de gaatjes tussen de stokjes in).
En vandaag gaat de deken mee op reis naar Luxemburg!

Iedereen een fijne week gewenst. We schijnen gratis WIFI te hebben op de camping, dan houd ik jullie uiteraard op de hoogte van onze vakantie, anders ben ik aan het einde van de week hier weer terug.





8 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat weer snel gedaan en wat is het leuk geworden!

    Goede reis naar Luxemburg en het weer gaat weer beter worden. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, de deken is wel naar mijn zin geworden, en heerlijk om deze met restanten te kunnen maken, worden die ook weer nuttig gebruikt.

      Verwijderen
  2. Wauw, dat is snel, heb je de turbo aangezet ;)
    Staat mooi en netjes zo in de auto.
    Veel plezier, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen turbo hoor, gehaakt met wat dikker garen op haaknaald 4, dat gaat snel.

      Verwijderen
  3. Eens kijken of ik vandaag wel mag reageren.
    Gisteren lukte het de hele dag niet.

    Wat en tempo heb je toch.
    Slaap je wel eens?
    Hij is mooi geworden.
    En handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marlien, vreemd dat je niet kon reageren. Vreemd genoeg kan ik nu weer niet op jouw berichtje reageren! Ja, ik slaap echt wel hoor. Overigens alleen met behulp van medicatie, mijn hersenen maken een bepaald stofje niet aan, waardoor mijn lichaam nooit in slaap valt, maar met medicatie slaap ik (maximaal) 7 uur per nacht. De deken bevalt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. Dank voor je enthousiaste reactie! De deken is leuker geworden dan ik durfde verwachten, en bevalt prima op de achterbank!

      Verwijderen