Volgers

dinsdag 17 juli 2018

zomer in Nederland


Men neme:
een watermeloen, die snijdt je in stukken:
in de blender, en hup, een heerlijk verfrissend zomerdrankje!

Wat is het toch heerlijk weer deze zomer! Door de temperaturen boven de 25 graden heb ik beduidend minder hinder van de fibro! Mijn spieren voelen soepeler aan en de pijn in mijn lijf is veeeeeeel minder dan normaal. Ik zit vol energie, en daar hebben dochter en ik van geprofiteerd, door het hele huisje eens lekker een grote schoonmaakbeurt te geven.
Alle wolletjes en bolletjes zijn uitgesorteerd, en alle WIP's staan op een rijtje. Tijdens het volgen van de Tour de France wil ik proberen alle WIP's af te maken. Tot nu toe gaat dat lekker, ik houd jullie op de hoogte!







6 opmerkingen:

  1. Heerlijk hè? Ik kan heel erg goed tegen de warmte en geniet er ook zo van. Dit mag nog wel een tijdje blijven duren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van mij mag het ook nog wel een tijd doorgaan. Ik begrijp heel goed dat het voor andere mensen erg vervelend weer is, maar de rest van het jaar heb ik last van het Nederlandse klimaat, dus ik hoop voor mijzelf dat het nog lang blijft aanhouden, dit warme weer.

      Verwijderen
  2. Goed idee van die blender... Met de staafmixer zal het ook wel gaan..
    Ja, het is enorm genieten van dit weer. En fijn dat jij je zoveel beter voelt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, staafmixer zal ook gaan, maar die hebben we niet. Jij geniet dus ook van het weer? Dank je, het is inderdaad om me zo goed te voelen!

      Verwijderen
  3. ja heerlijk pijnloos weer!!! alleen mijn tuin verdord..dus af en toe een nachtje met veel regen is niet verkeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. in onze tuin staan gelukkig (bijna) alleen heel sterke planten, die het wel redden zo. Ik verbaas me er alleen over dat de lavendel al is uitgebloeid, ik kan me van vroegere vakanties in Frankrijk velden vol lavendel herinneren, daar was het ook warm en droog, en volgens mij werd er niet gesproeid. Misschien een ander soort?

      Verwijderen