Volgers

vrijdag 6 juli 2018

Mandala's, eindresultaat

Zoals beloofd, de mandala's nog een keertje na het opspannen, op de picknicktafel.
De picknicktafel is praktisch, maar wel saai natuurlijk. Vorig jaar heb ik hem nog eens helemaal behandeld om de kleur weer wat op te halen, maar nu is hij weer helemaal vergrijsd.
De 2 kleedjes vrolijken de boel heerlijk op!

Iedereen alvast een fijn weekend gewenst. Hebben jullie nog plannen? Morgen begint de Tour de France, en dochter en ik vinden het allebei ontzettend leuk om die te volgen, dus ik denk dat we de komende 2 dagen wel wat uurtjes binnen zullen doorbrengen, maar verder lekker buiten in de tuin!
De auto's moeten eigenlijk gewassen, maar in verband met de aanhoudende droogte wordt er gevraagd om zuinig om te gaan met water. Die wasbeurten stellen we dan maar even uit.

2 opmerkingen:

  1. Dat vind ik ook een goede reden om de auto niet te wassen. Je hebt leuke kleuren gebruikt voor de mandala's, ze passen mooi bij de tafel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Auto wassen vind ik helemaal geen vervelend klusje, maar nu maar even uitstellen tot het weer verantwoord is om daarvoor het water te gebruiken. De mandala's fleuren de picknicktafel helemaal op!

      Verwijderen