Volgers

zondag 4 juni 2017

groene sokken update

Zoals ik al schreef, er wordt hier hard gewerkt, maar 's avonds is er na het klussen natuurlijk ook wat tijd om lekker te ontspannen. En als je hier al wat langer mee leest, weet je dat ik nooit met mijn handen stil zit.
Dus gisterenavond lekker nog wat gebreid aan mijn groene sokken:
Woensdagavond was ik halverwege de schuine streepjes gekomen, daarna had ik er niet meer aan gebreid. Dus best een stuk gedaan gisteren.
Nu weer aan de slag, maar misschien vanavond weer even tijd om verder te breien.

Ik vind dit een hele leuke manier van restjes opbreien. Vaak koos ik voor gestreepte sokken, ook leuk, maar toen ik vorig jaar deze sokken breide:

had ik er wel erg veel plezier in om ze te maken, steeds weer bedenken wat voor patroontje nu weer te maken. En als ik ze nu zie liggen tussen mijn andere sokken, zijn ze toch wel een stuk mooier om te zien. En het valt eigenlijk niet op dat ik er restjes voor heb gebruikt.
Dus ik denk dat ik deze manier van sokken breien wel vaker zal gaan gebruiken.

Fijne, zonnige eerste Pinksterdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten