Volgers

vrijdag 5 oktober 2018

Persoonlijk Budgetadvies


Ik kwam eerder deze week op de startpagina van de R.abobank een Persoonlijk Budgetadvies tegen.
Dit is opgesteld in samenwerking met het N.ibud.
Nu ben ik wel een cijfertjesmens, en houd ik wel van lezen over besparen, budgetten, nou ja, kort gezegd over geldzaken.
Wel een beetje benieuwd of het N.ibud nog iets verrassends voor mij in petto had (verwacht ik niet, maar je weet het nooit) besloot ik om e.e.a. eens in te vullen. Dat kan gewoon anoniem, je heeft geen persoonlijke gegevens in te vullen, alleen je eigen cijfertjes en situatie.

Geen verrassingen tegen gekomen. Wel leuk dat je in het overzicht ook de cijfers ziet van vergelijkbare huishoudens, en wat het N,ibud aanhoudt als basis-bedrag per soort uitgave.

Ben je nu ook nieuwsgierig geworden, of vraag je je af of jij nog tips kunt krijgen?
Op www.R-abobank.nl (maar dan natuurlijk zonder -) staat onder het kopje "Wat heb jij straks nodig?" de link naar de test.
Wel handig als je vooraf zorgt dat je wat cijfertjes weet, er wordt o.a. gevraagd naar kosten woning, energie & lokale lasten, verzekeringen, abonnementen & telecom, vervoer (auto), kleding & schoeisel, inventaris, huis & tuin, niet vergoede ziektekosten, vrije tijd, boodschappen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten