Volgers

dinsdag 9 oktober 2018

klussen

Gisteren hoefde ik niet te werken. Het was mooi weer, en ik zat al vroeg op de fiets, om wat verse boodschapjes te halen. Het huisje kreeg weer eens een flinke poetsbeurt, heerlijk als alles weer schoon en aan kant is. 
De deuren van ons huisje zijn niet zo best meer. Vijf jaar geleden werden er al nieuwe besteld, met dubbel glas, maar die zijn nooit geplaatst.
En zoals jullie op de foto's kunnen zien, zat het enkele glas niet zo best meer in de sponning.
Dat was nou mooi een klusje voor gisterenmiddag!
Ik heb van beide deuren de naden weer netjes dichtgekit, zo zit het glas er weer stevig in, en kan er de komende winter in ieder geval geen kou binnen komen langs de ruiten.
Zo, nu nog even schuren en een laagje verf erover. Dat kan mooi nog met de hoge temperaturen van nu. Maar dat doet dochterlief, zij is tenslotte de schilder van ons tweetjes!

2 opmerkingen:

  1. Oh, dat was wel nodig! Ik geloof dat ik wel snap waarom die deuren nooit geplaatst zijn na bestelling... Maar je slaat je er moedig doorheen, Anja. Respect voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lief van je, dank je wel, en ja, je hebt het goed begrepen...

      Verwijderen