Volgers

donderdag 4 oktober 2018

herfst-decoratie

Vorige week ben ik 's avonds nog lekker aan het haken geweest.
Nog wat pompoenen erbij, wat eikeltjes en peertjes.
Alles bij elkaar is het heel wat. Zo leuk om te doen, het is allemaal heel simpel om te maken, en het vraagt ook niet veel tijd.

Zondag haakte ik deze nog:
Het wordt een egeltje, maar de oogjes moet ik er nog op maken.

Mijn plan was om nog wat paddenstoeltjes erbij te haken, maar ik denk dat ik het nu wel genoeg herfst-decoratie bij elkaar vind. Tenslotte moeten we het ook nog wel ergens kwijt kunnen!


3 opmerkingen:

  1. gezellig hoor!! blinde egeltje is ook schattig!
    ik doe nog 1 schildpadje en dan ben ik ook klaar met de herfst !!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je moet tenslotte ergens een keer ophouden. Zit nu alweer te bedenken wat ik voor kerst decoratie wil gaan maken

      Verwijderen
  2. Wat een gezelligheid bij elkaar... En het staat zo mooi op het hout (van je tafel?)

    BeantwoordenVerwijderen