Volgers

dinsdag 23 januari 2018

rood vest

Eerder deze week liet ik jullie deze konen zien, die nog over waren na het breien van de Mossy Way trui:
Tegelijk met deze 2 konen kocht ik indertijd ook een roodgemeleerde koon:
Daar breide ik een vest van:
Deze foto maakte ik toen het lag te blocken. Het vest zit fijn, draagt prettig maar vreemd genoeg lijkt het wat te zijn gekrompen op borsthoogte. Hoe dat kan, geen idee. Mijn borsten groeien echt al heel veel jaren niet meer (worden eerder theezakjes haha), maar ik moet er wel wat aan doen, want nu trekt het vest daar open, dat staat niet mooi.
Dus ik ga de sluiting gewoon wat breder maken, door er een randje aan te breien. Hopelijk is het probleem daarmee opgelost. Ik heb nog garen genoeg, want die konen bevatten echt zo waanzinnig veel meters aan garen!
Zo ziet het er nu uit, en dit is een foto van het vest terwijl ik het niet eens aan heb, maar het ligt gewoon plat op tafel. Vreemd niet waar? Hebben jullie zoiets wel eens meegemaakt?

1 opmerking:

  1. Dat is jammer van het vest! Nee, ik heb dat nog nooit gehad.. Geen idee ook hoe dit kan...
    Heb je nog meer van die mooie konen? Die kom ik nou nooit tegen in de kringloop hoor!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen