Volgers

donderdag 23 december 2021

Kerstwensen

Dit is een foto uit de oude doos, een winters landschap van een paar jaar geleden.
Op de meeste plaatsen van ons land krijgen we dit jaar, volgens de weersverwachtingen,  geen witte Kerst. 

Wat we hopelijk wel krijgen is een vreedzame Kerst, waarin we er met z'n allen even bij stilstaan dat we de rest van het jaar misschien best iets verdraagzamer mogen zijn naar anderen toe. 

Ik wens jullie allemaal hele goede dagen toe.
Ik wens dat je rust mag vinden.
Ik wens dat je je gewaardeerd, gerespecteerd en geborgen mag voelen. 
Ik wens dat een ieder die verdriet kent, juist deze dagen gedragen mag worden, zodat de pijn wat verzacht wordt.
Ik wens jullie gezondheid toe.


 

14 opmerkingen:

  1. Een prachtige foto en goede tekst!
    Mooie dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Dat is een hele mooie foto, en ik wilde wel dat we opnieuw in die winterse omstandigheden zaten...
      Ook voor jou hele goede dagen en een gezond en creatief 2022 gewenst!

      Verwijderen
    3. Dank je wel! De foto is genomen in de week dat mijn moeder overleed (januari 2017) en heeft waarschijnlijk daardoor extra betekenis voor mij (ik kreeg pas weken later het bericht van haar overlijden).
      Nu toch iedereen zoveel mogelijk thuis moet blijven had een witte Kerst zeker gemogen wat mij betreft, weinig mensen onderweg met risico voor uitglijden, en veel mensen die plezier beleven aan het uitzicht, of een wandeling of sneeuwballengevecht.

      Verwijderen
  2. Wat een schitterend plaatje!!!! Hopelijk wordt het met Kerst zo : )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zit er niet in, volgens de weersverwachtingen (kleine kans in het zuiden). Hier nu regen, van mij mag de temperatuur nu direct flink zakken, heb wel zin in een witte Kerst!

      Verwijderen
  3. Ik wens jou en je dochter hele gezellige kerstdagen en een goed creatief 2022.
    Dat we nog lang van jouw breisels en tips mogen genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat lief! Ik ga mijn best doen om jullie te laten genieten 😊

      Verwijderen
  4. mooie foto wens jullie beiden een fijne kerst en dat 2022 voor jullie een mooi jaar mag worden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, en voor jou en je naasten wens ik hetzelfde!

      Verwijderen
  5. Hopelijk heb je fijne kerstdagen gehad. Een heel gezond, gelukkig en creatief 2022 gewenst.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hele leuke dagen gehad, jij ook? Dank je wel, voor jou ook de beste wensen voor 2022!

      Verwijderen