Volgers

maandag 6 december 2021

een raadseltje

Gisteren liet ik jullie mijn nieuwe projectje zien, en ik vroeg of iemand van jullie een idee had wat het gaat worden.
Er kwamen leuke reacties op.
Ja, het wordt een dier, maar geen vogel, geen vis, geen octopus en ook geen schaap.
Hier wat nieuwe foto's. Dit is hoe ver ik nu ben, maar als iemand van jullie het nu kan raden, zou ik dat ontzettend knap vinden. Ik weet natuurlijk wat het moet gaan worden, en heb al moeite om dat er in te herkennen 😀

Raden maar!!!
En een goede start van de nieuwe week gewenst!

17 opmerkingen:

  1. Nu vind ik het nog moeilijker... ik ga voor een konijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zie ik er zelf nu ook in, maar dat moet het dus niet gaan worden

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. en zeker geen kameel! Ik moet maar gauw verder breien, dan kan ik jullie nog wat meer laten zien. Ik denk dat het dan wel herkenbaar wordt. Nog even geduld allemaal, ik ga aan de slag!

      Verwijderen