Volgers

vrijdag 3 december 2021

DANK JULLIE WEL!

 DANK JULLIE WEL!!!

Dank voor jullie lieve reacties, de warme woorden, jullie verhalen en ervaringen.

Normaliter reageer ik op elke reactie terug, omdat ik het zo waardeer als iemand de moeite neemt een reactie te plaatsen. Vandaag maak ik een uitzondering, en doe ik dat niet. 

Ik heb erg getwijfeld, zou ik het verhaal van gisteren wel op mijn blog zetten? Maar ik voelde dat het goed was om te doen. Dit blog heet Een Leuk Leven, en dat is wat ik nastreef, niet alleen voor mijzelf, maar zeker ook voor de lezers van mijn blog, en de mensen in mijn directe omgeving.
Maar het leven IS niet altijd leuk, en er zijn dagen waarop dat gegeven de dag drukt. 

In de afgelopen jaren heb ik geleerd om keuzes te maken, die voor MIJ goed zijn. Niet mijzelf altijd wegcijferen, ten koste van mijzelf, ik heb geleerd dat ik ook een plekje op deze aardbol mag innemen, en dat ik er toe doe, dat ik een positieve bijdrage kan leveren in de levens van anderen, en dat voelt goed.

Vandaag was een dag vol positieve energie, een heerlijke werkdag, een aantal hele positieve nieuwtjes, en na een heerlijke maaltijd samen met mijn dochter, al die lieve reacties van jullie lezen, top!

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend, en veel plezier voor degenen die Sinterklaas vieren.

1 opmerking: