Volgers

donderdag 24 oktober 2019

spullen van Sanne gehaald

Vandaag hebben we (een deel van) Sanne's spullen opgehaald.
Fijn dat ze nu de meeste van haar meubels hier heeft. De komende dagen alles in elkaar zetten, en dan kan ze haar kamer gaan inrichten.

Toen we weg wilden rijden en de verlichting van de aanhanger nog even controleerden, deed 1 knipperlicht het niet. Er werd een spray gepakt en de contactdoos werd even ingespoten. Gewoon, normaal, zo help je elkaar even. Of mijn "dank je wel" werd gehoord, weet ik niet.
Maar op zo'n moment denk ik toch: waarom kan het niet altijd zo gewoon gaan?

3 opmerkingen:

  1. Ik neem aan dat het gaat om spullen van het ouderlijk huis? De scheiding is zeker nog bezig? (ik heb geen idee hoe zoiets gaat)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De echtscheiding is uitgesproken, de verdeling van de bezittingen loopt nog. Dit gaat om de meubels die Sanne indertijd zelf heeft gekocht, en die nog staan/stonden in de woning waar wij ooit als gezin woonden. Mijn ex-man woont daar op dit moment nog in, Sanne en ik niet meer.

      Verwijderen
  2. heerlijk weer je eigen spulletjes na zo.n lange tijd !!

    BeantwoordenVerwijderen