Volgers

woensdag 14 februari 2018

winterwandeling

Wat hadden we mooi weer gisteren! Ik besloot om 's middags een wandeling te gaan maken.
Nu hebben we hier in de directe omgeving prachtige bossen, maar ik wilde zoveel mogelijk genieten van het zonnetje. Dus liep ik de andere kant op, naar een mooi, rustig gebied. met wat wandelpaden door het grasland en een stroom, die her en der uitloopt in een wat breder stuk.
Her en der prachtige rietpluimen.
Ik zag al dikke knopen aan kale takken zitten, sommige gingen zelfs al open!
Haha, iemand vond ooit een sleutelbos en besloot deze aan een boom te hangen:
Ik denk niet dat de eigenaar ze ooit nog zal vinden, en ze zijn zo verroest dat ze zeker niet meer te gebruiken zijn.
De schaatsbaan lag er verlaten bij. Een dun laagje ijs erop, ik denk niet dat het er deze winter nog van zal komen dat we met z'n allen daar gaan schaatsen.

Het was een heerlijke wandeling, een frisse wind maar ach, daar kun je je op kleden. Het zonnetje scheen en met een lekker opgefriste toet kwam ik weer thuis.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten