Volgers

vrijdag 23 februari 2018

een vest met en toch weer zonder mouwen

Dit vest liet ik jullie laatst zien. De mouwen moesten er nog aangebreid. En ik wil het versieren met borduurwerk.
Hm, dat was toch niet helemaal goed gegaan. Het ziet er helemaal niet zo vreemd uit, maar toen ik het vest aantrok, bleek dat het minderen toch echt veel eerder had moeten beginnen!
Dan zit er maar 1 ding op: uithalen.

Het ziet er misschien helemaal niet zo anders uit, zo op de foto, maar het maakt een megagroot verschil. Nu past de mouw gewoon goed.

Ik heb vanmiddag eens de voorraad met bolletjes door gekeken, heb wat kleurtjes uitgezocht waarmee ik het borduurwerk er op wil gaan maken. Misschien is dat wel een mooi werkje voor het weekend.

Dochter is gelukkig weer wat aan het herstellen, het slikken gaat beter, en dat is heel fijn, want als je zelfs een slok water bijna niet naar binnen krijgt, is dat erg vervelend. Dank jullie wel voor de lieve wensen! Hopelijk kan ze in het weekend voldoende aansterken om maandag weer fris naar haar stage te gaan. Ze heeft het er erg naar haar zin, en baalt dat ze nu 2 dagen zich heeft moeten ziek melden, maar het kon echt niet anders.

Iedereen een fijn en vooral gezond weekend gewenst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten