Volgers

dinsdag 28 november 2017

Anderzorg Verzekering met 40 euro korting

Al eerder vertelde ik jullie dat wij vorig jaar zijn overgestapt naar Anderzorg Zorgverzekering.
En we zijn DIK tevreden!
Naar aanleiding van een binnen gekomen vraag: wij betalen ons eigen risico gespreid. Het eigen risico van mijn man is in januari al op, maar wij hoeven dan niet in 1 keer 385 euro te betalen. We betalen elke maand 38,50 en dat dan 10 maanden lang. Na afloop van het jaar wordt gekeken of je je eigen risico wel helemaal hebt opgebruikt. Wat over blijft krijg je terug.
De premie werd eerder deze maand bekend, en die blijft hetzelfde als dit jaar.
Daar zijn we natuurlijk heel blij mee.

Als je verzekerd bent bij Anderzorg, kun je bij alle (huis)artsen en ziekenhuizen in Nederland terecht.
En dat voor de lage premie van 102 euro per maand!

Voorheen waren wij verzekerd bij Zilveren Kruis, en ondanks collectiviteit waren we daar een stuk duurder uit. Bovendien werd de arts waar man en dochter onder behandeling zijn voor chronische aandoeningen slechts voor zo'n 75% vergoed. Toen bekend werd gemaakt dat Zilveren Kruis in 2017 geen contract zou afsluiten met deze arts, was het voor ons zaak om op zoek te gaan naar een andere zorgverzekeraar.
Een bezoek aan de arts kost 198 euro, en beiden bezoeken hem zo'n 4-5 keer per jaar. En als dat dan niet vergoed wordt, is dat veel geld.

Ik houd er wel van om zoiets uit te gaan pluizen, wat wordt er door welke verzekeraar wel/niet vergoed en welke haken en ogen zitten er aan, en hoe hoog is de maandelijkse premie.
En Anderzorg kwam als grote winnaar uit het onderzoek.

We vonden het best spannend, dat overstappen, want tja, je weet wat je hebt en niet wat je krijgt.
Voor de zekerheid nog even via mail navraag gedaan of deze arts vergoed werd, en ja hoor, volledige vergoeding.
Nu, een jaar later, kan ik met een gerust hart zeggen dat de overstap een fluitje van een cent was, en dat we heel erg tevreden zijn over Anderzorg. Duidelijke overzichten over declaraties en vergoedingen, en toen ik een keer een vraag had en belde, kwam ik niet in een eindeloze wachtrij terecht maar kreeg direct contact met een medewerker. Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan en kreeg een heel helder antwoord op mijn vraag.
Kijk, zo zie ik het graag.
Dus wij blijven bij Anderzorg.

Ben jij aan het overwegen om over te stappen, dan raad ik je aan om eens de website van Anderzorg te gaan bekijken, duidelijk site, goede uitleg over vergoedingen enz.

Als verzekerde bij Anderzorg mag ik jou een korting van € 40,00 aanbieden op je premie!

Stap jij over naar Anderzorg, en ben je op 01 februari 2018 nog verzekerd bij Anderzorg, dan maakt Anderzorg als welkomst-cadeautje € 40,00 over naar jouw bankrekening.
Dat is nog eens snel verdiend, niet waar?

Wil je via mij je aanmelden, maak dan gebruik van deze LINK

Zelf verdien ik daar niets aan, als verzekerde mag ik kiezen tussen de 40 euro delen (ieder krijgt dan 20 euro) of ik geef de volledige 40 euro aan jou cadeau. En ik kies voor het laatste, gewoon omdat ik het leuk vind om op die manier een cadeautje te kunnen weggeven, en ik gewoon heel tevreden ben over Anderzorg en hem je graag aan raadt.
Eerlijk is eerlijk, uiteindelijk kan ik er ook iets aan verdienen want als er 3 personen via mijn link overstappen naar Anderzorg, krijgen zij elk 40 euro maar dan krijg ik ook 40 euro.

Ik ben reuze benieuwd, zijn jullie op zoek naar een andere zorgverzekeraar en waarom? En wat zijn jouw afwegingen om voor de ene of de andere verzekeraar te kiezen?

Update: omdat ik wat mail kreeg van bezorgde lezers: heel lief van jullie, maar er is niets verontrustends aan de hand hoor, gewoon even heel erg druk met werk en zo, maar tussendoor wordt er ook gewoon gehandwerkt, dus binnenkort komt er een nieuw bericht.

Super leuk, al 2 lezers hebben zich via mijn link aangemeld bij Anderzorg! Ik hoop dat jullie net zo tevreden zullen zijn als wij!
Nog niet overgestapt? Je hebt nog tot het einde van dit jaar, en wil je overstappen naar Anderzorg en doe je dat via bovenstaande link, krijg je van Anderzorg 40 euro korting!

3 opmerkingen:

  1. We gaan toch maar eens even kijken, vergelijken en nadenken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes ermee, het blijkt echt de moeite waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, ik kreeg zojuist bericht van Anderzorg dat iemand via mijn link een zorgverzekering heeft afgesloten bij Anderzorg! Uit privacy-overwegingen noem ik hier natuurlijk geen naam, maar wat leuk om te lezen! Ik hoop dat Anderzorg jou net zo goed zal bevallen als het ons doet!

    BeantwoordenVerwijderen