Volgers

maandag 14 maart 2022

GEEN NIEUWS = GOED NIEUWS

 Lieve mensen, geen zorgen, er is niets met me aan de hand!

Het noorden van het land heeft voor mijn gevoel altijd een beetje de dans ontsprongen als het gaat om het aantal Corona-besmettingen.
Nou, we lopen de achterstand heeeeeeel hard in!
Ongekend hoeveel mensen er nu in onze directe omgeving positief zijn getest en in isolatie zitten.
Ook veel collega's, waardoor het af en toe echt heeeel lastig is om een rooster rond te krijgen. 
Daarnaast waart er ook gewoon het griepvirus rond, wat ook de nodige zieken oplevert.

Ik heb het dus gewoon erg druk, maar geniet in mijn vrije tijd echt van de tuin, het mooie weer, handwerken en ga zo maar door. Alleen van erover bloggen komt nu even niet.

Elke ochtend als ik naar mijn werk rijd, en elke avond op de terugweg, geniet ik van de vele reetjes die ik zie. Het gebied waar ik doorheen rijd bestaat uit een afwisseling van bossen en velden. Ze staan in groepjes bij elkaar, midden op de velden. Eentje houdt de wacht, de rest is aan het grazen. Het zijn er steeds zo'n 6 tot 10 bij elkaar. En dan zie ik gewoon 8-9 van die groepjes staan! Dat is toch GENIETEN! Het duurt hooguit een paar weken, dan is dit mooie schouwspel weer voorbij, want dan komt het zonnetje eerder op en gaat ze later onder, dus komen de grazers dan op andere tijden ontbijten en dineren, maar tot die tijd geniet ik 2 keer per dag van dit prachtige beeld!

3 opmerkingen:

  1. Ik ben momenteel ook niet zo heel erg actief op Blogger. De tuin gaat nu even voor.
    Leuk die reeën. Hier zien we ze niet, we hebben hier ook niet veel bos. Daardoor hebben we hier ook geen eekhoorntjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In het voorjaar wordt het in blogland vaak al wat rustiger. En als je dan, zoals jij, het extra druk hebt, dan is het heel begrijpelijk dat je even geen blogtijd hebt. Geniet maar lekker van alles om je heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had je nog niet gemist hoor, dus het vakt best wel mee.
    Wat is nou 8 dagen?

    BeantwoordenVerwijderen