Volgers

zondag 24 februari 2019

Zondag

Wat een heerlijke dag belooft deze zondag te worden! ZONdag doet haar naam eer aan!
Op dit moment vriest het buiten nog wel, het grasveld bij ons huisje is nog wit, maar het zonnetje staat al te stralen in de lucht.
Weer om een heerlijke wandeling te gaan maken!
Afgelopen donderdagavond breide ik de laatste steekjes aan mijn opwarmsokken.
Vanmorgen heb ik ze op de foto gezet. Vandaag daarom een blogje met weinig woorden, en veel foto's.


 Op de foto hierboven zijn de kleuren beter te zien, het zijn heel warme kleuren, maar door de zon worden de meeste foto's wat overbelicht.



De laatste foto heb ik binnen genomen, daar kun je de kleuren wat beter zien.
En zo zijn weer 89 grammetjes tot een paar sokken gebreid.

Ik ben benieuwd wanneer het eerste echte patroon wordt gepubliceerd, waarschijnlijk eind deze week.

1 opmerking: