Volgers

donderdag 7 februari 2019

Google+ vraag

Kan iemand me uitleggen wat er nu weer aan de hand is met Google+ en blogs?
Ik zie opeens een waarschuwing staan, als ik een nieuw bericht wil schrijven, maar het is me niet echt duidelijk wat er gaat gebeuren.
Wat ik er uit op maak, is dat reacties die via Google+ zijn geplaatst, zullen verdwijnen.
Maar hoe ik die dan zou moeten bewaren, staat er niet bij.

Iemand die er meer van weet, en kan uitleggen wat ik eventueel wel of juist niet moet doen?!
Alvast bedankt voor je hulp!

5 opmerkingen:

  1. https://www.bloggenenloggen.nl/google-verdwijnt-wat-betekent-dat-voor-jou-als-blogger/#comment-49111

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet het nog lezen.
    Moet eerst mijn fotos van flickr zien te redden die ook al aan het reorganiseren is.
    Dacht ik veilig te zitten met opslag op twee plekken krijg je bij allebei gedonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Google+ gaat verdwijnen. Je kunt je reacties redden door te knippen en het onder je blog te plakken. Dus niet doen wat ik gedaan heb, en alles te snel overzetten op alleen je blogger account. Zodra je het hebt omgezet ben je alle reacties kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. https://www.bloggenenloggen.nl/google-verdwijnt-wat-betekent-dat-voor-jou-als-blogger/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. huh... dat gesodemieter altijd...alles gaat altijd veranderen na een poosje, en niemand snapt waarom en wat het voor nut heeft

    BeantwoordenVerwijderen