Volgers

woensdag 8 februari 2017

gebruikersnaam wijzigen, iemand enig idee hoe?



Ik heb jullie hulp nodig.
Toen ik dit blog begon, werd dit automatisch gekoppeld aan een gebruikersnaam die ik eerder al had, voor mijn andere/vorige blogs.
Nu wil ik graag die gegevens wijzigen.'

Ik kan bij Instellingen, Rechten een auteur toevoegen, die krijgt dan een uitnodiging om te worden toegevoegd, en kan dat dan accepteren. Dat heb ik allemaal gedaan, en nu zou dus mijn 2e email adres moeten worden vermeld als auteur. Ik kan dan de gebruikersnaam beheerder verwijderen, en zo wordt automatisch het 2e email adres de beheerder.
Maar het probleem is: ook al heb ik dus via mijn 2e email adres de uitnodiging geaccepteerd, ik wordt niet toegevoegd als auteur. Dus kan ik ook de oorspronkelijke beheerder niet verwijderen.

Iemand enig idee hoe ik e.e.a. toch kan veranderen?
Alvast reuze bedankt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten