Volgers

zaterdag 18 februari 2017

griep

Helaas, het zonnebaden afgelopen week heeft niet kunnen voorkomen dat ik zieker werd.

Donderdag en vrijdag heb ik nog wel gewerkt, maar wat was ik blij toen het vrijdagmiddag 6 uur was, en ik naar huis kon. Donderdagavond had ik ruim 39 graden koorts, en misschien was het gewoon niet zo slim om vrijdag te gaan werken, maar ja, de koorts was een graad gezakt, ik kon op mijn benen staan (alhoewel wankel) en dus meld ik me dan niet ziek!

Vrijdagavond alleen maar op de bank gehangen onder een dekentje. Geen puf voor wat dan ook.
Vannacht flink liggen zweten, wat goed is, want zo kom ik van de griep af.
Vanochtend voelde ik me ietsjes beter, en ik dacht heel optimistisch dat ik vandaag wel ergens aan toe zou komen....
Haha, nou, ik kwam niet ver. Ik dook in mijn handwerkkast, op zoek naar WIP's (work-in-progress).
Ik vond wat bloemetjes en blaadjes die ik ooit eens maakte. Ik legde ze in de vorm van een hartje (zie foto hierboven). Hm, misschien wel leuk om een lentekrans te gaan maken?
Ik heb nog een styroporkrans liggen, als ik daar nu eens een leuk "jasje" omheen haak, en dan de blaadjes en bloemetjes erop? Een vaas met kaars in het midden, of misschien wel met gehaakte (paas)eitjes?
Nou, leuk plan, maar verder dan deze foto maken, en een bolletje wol uitzoeken voor het jasje kwam ik niet. Koud/warm/pijn door mijn hele lijf, zelfs mijn haren op mijn hoofd doen pijn, alsof ik superlang haar aan mijn hoofd heb hangen.
Nop, vandaag is er niets uit mijn handen gekomen, zelfs het typen van dit berichtje kost me veel moeite!
Ik wens jullie allemaal een fijn en vooral gezond weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten