Volgers

dinsdag 7 augustus 2018

gehaakte deken weer uithalen

Ik was begonnen aan het haken van een deken. Twee kleurtjes gepakt, en aan het haken geslagen.
Ik besloot om steeds 2 toeren in dezelfde kleur te haken. Maar dat bleek niet zo'n succes:
Het zijn nu nog-net-niet-rechte banen geworden, terwijl het dus een golfpatroon is. Dus ik ga het uithalen (dat lukt best hoor met m'n schoudertje) maar voorlopig even niet opnieuw opzetten.
Ik heb een heerlijke tuinstoel, en als ik mijn rechterarm op de leuning laat rusten, kan ik breien zonder mijn arm te bewegen. Dus ik hoef toch niet helemaal stil te zitten, dat is echt helemaal niets voor mij!
Zondag naar Emmen heb ik mijn arm braaf in een soort van mitella gehouden, en de warmte doet een hoop goed, net als het gelijk bij het begin me al aanpassen, in plaats van wachten tot het allemaal een stuk erger is geworden.
Ja, nooit te oud om te leren, haha!

2 opmerkingen:

  1. Och, nou had ik toch de lappenmand gemist.
    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geeft niks hoor, ik wil hem ook wel missen, haha! Ach, ik merk dat het goed helpt om direct van het begin van de pijn me aan te passen, en warmte helpt ook altijd goed, dus het zal deze keer allemaal wel los lopen hoor. Maar toch bedankt!

      Verwijderen