Volgers

woensdag 1 maart 2017

voorjaarskrans

Ik zie dat ik jullie de voorjaarskrans helemaal niet meer heb laten zien.
 
Hier had ik hem buiten op de picknicktafel gelegd, omdat het daar wat beter te fotograferen is qua licht.
 Maar hij hangt inmiddels lekker aan de muur, in onze woonkamer.
 Er was nog 1 bloemetje overgebleven, en 2 blaadjes, en die maakte ik vast aan dit voorraadblik.
Dochterlief haakte er al eens een randje langs, en nu is het helemaal in voorjaarsstijl.
Het is vandaag alweer 1 maart, voor de weermensen begint vandaag de lente.
Nou, van mij mag het voorjaarsweer worden hoor.
We hebben, vooral in januari, lekker veel sneeuw gehad, echt winterweer, en de prachtige foto's die ik hier liet zien van be-ijzelde bomen spreken voor zich.
Maar nu mag van mij het voorjaar lekker beginnen, zonnetje, voorjaarsbloemen, heerlijk.

Ook financieel begint er vandaag een nieuwe maand. Februari was een korte maand natuurlijk, en we hebben lekker wat kunnen sparen. Altijd fijn, wetende dat er in de komende maanden weer grotere rekeningen aan komen.
En toch hebben we wel zo onze uitjes gehad, de Handwerkbeurs bezocht en lekker uit eten en de verjaardag van dochter gevierd. Fijn dat dat allemaal zo makkelijk kan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten