Volgers

maandag 17 juni 2024

op naar het ziekenhuis...

 Straks naar het ziekenhuis, voor het gesprek met de neurochirurg. 
Hopelijk krijg ik dan wat meer duidelijkheid, wat er nu precies aan de hand is, en wat en wanneer daar wat aan gedaan gaat worden.

Tasje met breiwerk ligt al klaar. Het is een patroon voor ronde 2 van SWC. Je hebt in elke ronde keuze uit 2 patronen.
Ik vind beide patronen erg leuk, de ene is mosaïc breien met 2 kleuren, maar de foto's daarbij vond ik wat onduidelijk. Die ga ik waarschijnlijk ook nog wel breien, maar eerst dit patroon. Het heet Wise Owl Socks, en dat duidt op de 4 uiltjes die je boven in het been breit in de contrasterende kleur. Heel eenvoudig hoor om te doen, kwestie van rechte en averechte steken afwisselen.
Nu ben ik bij het been, en dat is een heel eenvoudig patroontje, dus prima te doen als ik in het ziekenhuis moet wachten tot ik aan de beurt ben.

Zo, nu eerst een gezond ontbijtje naar binnen. Nu ik nauwelijks beweeg, let ik er goed op wat ik zoal naar binnen werk. Op werkdagen loop ik zo'n 12.000-15.000 stappen per dag, met pieken tot meer dan 20.000 stappen. Tja, dan verbruik je natuurlijk wel wat, maar nu ik maar stil lig/hang, is dat anders. Heel eerlijk, ik houd van fruit, maar vreemd genoeg geef ik mezelf vaak niet de tijd ervoor. Dan smeer ik even snel 2 boterhammen, en eet die tussen de bedrijven door op, voordat ik naar mijn werk vertrek. Maar nu kan ik er even rustig voor gaan "zitten". Hm, misschien moet ik, als ik eenmaal weer aan het werk ben, dat toch anders gaan doen, want het is wel erg lekker hoor, zo'n fruitontbijtje!

Fijne dag allemaal, ik zal jullie later wel op de hoogte brengen wat ik te horen heb gekregen in het ziekenhuis!



6 opmerkingen:

  1. Veel sterkte groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekker en gezond hapje, ik krijg gelijk spijt dat ik net niet stopte bij het "kraampje langs de weg" dat er vandaag voor 't eerst weer stond.
    Sterkte bij de neurochirurg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja heb even terug gelezen,maar wat naar van jou rug zeg !…ik hoop echt dat een operatie de oplossing gaat zijn en dat je weer verder kan met je lijf en dat je weer kan lopen ,want als ik het zo lees valt het niet mee….heel veel sterkte lieve groetjes van mij….en Oja ik krijg 5 juli de sleutel van mijn huis !!..het is gelukt ik heb een huurwoning!!…zo blij blij blij 🍀🍀🍀🙏 maar ook weer andere vervelende dingen gebeuren hier weer ….bah ik wil dat het stopt …ik wil gewoon een rustig leven samen met Leaf….nou groetjes en heel veel beterschap gewenst liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is te hopen dat je wat meer duidelijkheid krijgt in het ziekenhuis...
    En op het wachten ben je in elk geval goed voorbereid!

    BeantwoordenVerwijderen