Volgers

zaterdag 30 december 2017

Zorgverzekering 2018


Even nog snel tussendoor: heb je al een nieuwe zorgverzekering voor 2018 afgesloten?
Je hebt nog 1 dag om over te stappen.
Als je een goede zorgverzekering zoekt, waarmee je bij alle (huis)artsen en ziekenhuizen in Nederland terecht kunt, en slechts 102 euro per maand betaald, dan adviseer ik je om over te stappen naar Anderzorg.
Als je dat doet via deze LINK dan krijg je in april 40 euro van Anderzorg als welkomstcadeau.
Ik verdien er niets aan (ik mag kiezen tussen 20 euro voor elk van ons, of de 40 euro volledig voor jou).

UPDATE: Van Anderzorg heb ik bericht gekregen dat maar liefst 5 mensen via mijn link zijn overgestapt naar Anderzorg. Wat leuk! Ik hoop dat jullie net zo tevreden zullen zijn als wij! 
Ik vind het leuk dat ik op deze manier maar liefst 200 euro hebben mogen uitdelen (5 x 40 euro) en weet je wat? Voor elke 3 mensen die zich aanmelden via mijn link, krijg ik ook 40 euro. Dus ook ik krijg in april 40 euro van Anderzorg op mijn rekening gestort.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten