Volgers

maandag 21 augustus 2017

we zijn er klaar voor

Zo, we zijn er klaar voor. Vanmorgen nog de hand gelegd aan een laatste werkje.
Ik had nog wat fotolijstjes, die lagen te wachten op een achterkantje.
 Een lapje vilt, op maat knippen, en dan aan de achterkant vastnaaien met kleine steekjes.
 Deze zachtroze ligt hier op de picknicktafel, en lijkt nog geen achterkantje te hebben, maar die zit er wel degelijk. Valt weg op de foto omdat het min of meer dezelfde kleur heeft als de tafel.

En dit zijn ze allemaal:
Heb er een paar voorzien van een fotootje (uitgeknipt uit de AhAllerhande of zo'n soort blad).

Inmiddels is deze bol
verdeeld in 2 precies gelijke bolletjes. Ik wil vast een stel sokken opzetten, zodat ik woensdag en donderdag een klein handwerkje kan meenemen. Want natuurlijk hopen we het heel druk te hebben met verkopen, maar ongetwijfeld zullen er ook rustige momenten zijn, en ik ben nu eenmaal niet een type om dan met mijn armen over elkaar te gaan zitten.

Ik wens iedereen een fijne, zonnige week, en waarschijnlijk zal ik hier weer wat laten horen na de 2 dagen op de handwerkmarkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten