Volgers

donderdag 10 augustus 2017

vandaag weer lekker wat kleur

Dinsdag was het allemaal zwart wat ik had te laten zien, vandaag is het een stuk kleurrijker.
Gisterenavond haakte ik een vrolijk gekleurd tasje voor een meisje. Het is nog niet af, de knoop moet er nog op gezet, en ik wil nog een bloemetje haken en dat op de schouderriem vast maken, maar ik wilde het toch vast hier laten zien.

Ik heb ook al een nieuw haakwerkje op gezet.
Het ziet er op de foto veel blauwer uit dan het in werkelijkheid is, het is meer richting paars, maar dat laat zich niet goed op de foto zetten.
Wat het wordt? Houden jullie nog tegoed.
Het is een makkelijk patroontje wat ik haak, 1 losse, 1 vaste tot het einde, en de volgende toer hetzelfde, waarbij je de vaste maakt in de lus van de losse van de vorige toer. En dat blijf je herhalen.

Vanmiddag ben ik samen met mijn dochter een heerlijke wandeling gaan maken, door het bos hier vlakbij. Er zijn open stukken waar heide groeit, en die staat nu mooi in bloei
Maar we zagen ook al heel veel paddenstoelen, het is nu eenmaal behoorlijk vochtig in het bos

Her en der kwamen we bramen tegen
 en dit is zo'n prachtige ven
Het was een heerlijke wandeling, en wat krijg je daar toch altijd een energie van!

Nu even lekker wielrennen kijken, straks lekker eten en vanavond ga ik waarschijnlijk nog wel een stukje verder haken. Morgen nog 1 dag werken, en dan lekker 3 weken vakantie.
We hebben heel veel plannen, maar we zullen wel zien wat we gaan doen, en wanneer.
In ieder geval lekker genieten en uitrusten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten